Home » problemy z potencją » Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest właściwe odżywianie. Właściwa dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko stan potencji, ale także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do całkiem istotnych niedoborów selenu. Możemy go uzupełnić spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie istotny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. Podczas picia alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, ale można go zwiększyć poprzez potrawy strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie ważnym składnikiem jest też arginina, która stanowi 80 procent ejakulatu. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy a także wydłuża żywotność plemników. Składnik levitra ten uczestniczy także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe działanie hormonów. Jeśli musimy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis

Post Tagged with , , ,

Comments are closed.